Når kan jeg forvente bestillingen min?
I Norge sender vi ut våre bestillinger med Posten. Standard frakt har leveringstid på 3-5 virkedager (avhengig av hvor du bor i landet, og ditt lokale postkontor sine utkjøringstider). Vi sender ut bestillinger enten samme dag eller dagen etter i ukedagene.
Du skal ha mottatt et sporingsnummer på både SMS og e-post, vennligst kontakt oss hvis du ikke har mottatt det innen 24 timer etter bestillingen. Først sjekk spam/søppelpostmappen din.

Hvor er bestillingen min?
Du har fått sporingsnummer på både SMS og e-post. Vennligst benytt Posten sin sporingstjeneste og fyll inn ditt sporingsnummer.
Hvis bestillingen står som levert og du likevel ikke har mottatt den, må du kontakte ditt lokale postkontor, så de kan hjelpe deg videre. Vi kan ikke annet enn å anse en bestilling som levert hvis posten sin sporingstjeneste sier den er levert.

Hva koster frakten?
Standard frakt er 49 kr. Du står fritt til å velge leveringsmetode i kassen, pris vil variere etter hvilket leveringsalternativ du velger.
Når du handler for 599 kr eller mer, får du gratis frakt! Frakten trekkes automatisk fra handlekurven når verdien kommer på 599kr eller mer. I handlekurven kan du se hvor mange kroner du er unna fri frakt.

Jeg savner bestillingen min
Du er forpliktet til å gi oss beskjed hvis bestillingen ikke kommer frem til forventet tidspunkt.
Forventet leveringstid for bestilling eller første forsendelse ved abonnement er inntil to uker fra bestilling. Hvis du ikke gir beskjed om savnet leveranse innen fristen, vil dette bli betraktet som om varen er levert, og krav om betaling vil opprettholdes.
Vennligst benytt postens sporingstjeneste for å se hvor bestillingen din er.

Om den ikke er sendt ut fra oss, kan det være at du har feil i din oppgitte adresse. Vennligst sjekk ordrebekreftelsen din og se at adressen er riktig og ikke inneholder skrivefeil. For fremtidige bestillinger kan du endre adressen selv på Min Konto.

Bestillingen står som levert, men jeg har ikke mottatt den
Hvis bestillingen står som levert og du likevel ikke har mottatt den, må du kontakte ditt lokale postkontor, så de kan hjelpe deg videre. Vi kan ikke annet enn å anse en bestilling som levert hvis posten sin sporingstjeneste sier den er levert.

Fikk du svar på det du lurte på?