Jeg har mottatt et skadet eller defekt produkt. Hva kan jeg gjøre?
Det er svært beklagelig, vi tilstreber en høy kvalitetssikring av våre produkter, men det kan likevel skje uhell under frakt eller andre feil. Det vil vi selvsagt få løst så fort som mulig.

Vi kan kun hjelpe deg hvis du har handlet direkte fra vår nettbutikk eller en ambassadør-nettbutikk. Hvis du har handlet av en annen forselger, vennligst kontakt de for videre hjelp.

Om du har handlet fra oss, vennligst kontakt kundeservice så fort som mulig. Inkluder ditt ordrenummer, et bilde av produktet og ytterboksen som viser skaden/feilen, forklar gjerne i tillegg, og vi vil hjelpe deg videre.

Vi vil opplyse om at reklamasjonsretten er begrenset til angitt holdbarhetsdato (stemplet på produktet og/eller ytterboksen). Produktet skal oppbevares tørt, kjølig/romtemperatur og ikke i direkte sollys.

Se også Angrerett & Retur

Fikk du svar på det du lurte på?