14 dagers Angrerett
Ombestemt deg
Vi tilbyr en 14-dagers 100 % pengene-tilbake-garanti (ekskludert fraktgebyr) hvis du har endret mening. Vi vil behandle refusjonen din etter at vi har mottatt de returnerte produktene, forutsatt at de returneres innen 14 dager etter kjøpet og uåpnet (fortsatt plastfolie rundt produktet). For produkter som ikke er skadet, må du betale kostnadene for returen, og vi oppfordrer deg til å bruke en sporbar tjeneste, da tapte returer ikke kan refunderes. Gi oss beskjed om at du vil returnere produktet(ene) innen 14 dager etter levering, ved å sende oss en e-post eller bruke kontaktskjemaet.
Feil, skadet eller defekt produkt
Hvis du har mottatt feil, skadede eller defekte produkter, vennligst oppgi detaljer (inkludert bilder) innen 14 dager etter at du mottok varene. Vi vil verifisere om du har rett til erstatning med nye produkter og gir instruksjoner tilsvarende. Vennligst oppgi ordrenummeret ditt i emnefeltet slik at vi enkelt kan finne bestillingen din og behandle forespørselen din raskt.
Savnet bestilling eller produkt
Hvis bestillingen mangler, vennligst bruk sporingsnummeret ditt mottatt på enten/eller SMS og e-post. Ta kontakt med oss på support@virena.eu med ordrenummeret ditt hvis sporingen ikke hjelper.
Hvis noen varer mangler i bestillingen, vennligst kontakt vår kundeservice på support@virena.eu slik at vi kan organisere erstatninger for manglende produkter. Ta med ordrenummeret ditt i e-posten slik at vi enkelt kan finne bestillingen din og behandle forespørselen din raskt.
Andre problemer
Hvis du opplever andre problemer med produktene våre, vennligst oppgi detaljer ved å bruke kontaktskjemaet eller sende oss en e-post.
Hvordan returnere produkter
Hvis du trenger å returnere produkter og det er i samsvar med disse retningslinjene, vennligst kontakt oss ved å bruke kontaktskjemaet eller send oss en e-post for å finne ut hvordan du returnerer produktet(ene) til nærmeste lager.
Inkluder alltid ditt ordrenummer i e-posten samt bilder av produktene du ønsker å returnere. Fraktkostnader er kundens ansvar og kan ikke refunderes. Vi anbefaler at du pakker produktene på en trygg måte og bruker en sporbar, forsikret tjeneste, da vi ikke kan ta ansvar for varer som er skadet eller tapt under returtransporten.
Trenger du fortsatt hjelp?
Kontakt oss på epost support@virena.eu eller bruk kontaktskjema.
Vi hjelper gledelig og vil svare deg så raskt vi kan innen 1-3 virkedager.