Jeg har ombestemt meg og vil angre kjøpet
Det var leit å høre! Angreretten er gyldig i 14 dager etter inngåelse av avtale i henhold til angrerettloven. Det betyr at du har rett til å gå fra denne avtalen innen 14 dager uten å oppgi noen grunn.

Angreretten utløper 14 dager etter dagen du har mottatt produktet i din postkasse. I ordrebekreftelsen finner du en link til angrerettskjema.
Vennligst vær oppmerksom på at ved abonnement er det kun angrerett på første forsendelse i henhold til angrerettloven og våre vilkår. Det vil si at du ikke kan angre eller returnere videre forsendelser.

Hvordan kan jeg returnere produktet/produktene?
For å sende produkt i retur og ha krav på refusjon/kansellering av krav, må produktet være intakt, ubrukt og i original emballasje, med ubrutt forsegling (plastfolie rundt ytterboksen), med utfylt angrerettskjema vedlagt i returforsendelsen. Du må selv betale returporto.

Kosmetikk er å anse som hygienevarer (ref.angrettsloven §22 g), og er derfor ikke egnet for retur dersom forseglingen er brutt. Hvis du likevel returnerer produkt som er åpnet, vil kravet stå. Du er også ansvarlig for at returnert produkt skal komme frem til oss, og eventuelle skader på returnert produkt. Derfor anbefaler vi at du benytter frakt med sporing hvis du skal returnere.

Send epost til kundeservice med ordrenummer og utfylt angrerettskjema, du vil motta videre informasjon for avtalt retur.

Hva skjer etter jeg har sendt produktet i retur?
Etter vi har mottatt returnert produkt (etter avtale og i intakt stand), vil krav kanselleres eller betaling refunderes øyeblikkelig.
Hvis du har returnert produkt utenfor avtale og angrerett vil det medføre et returgebyr, samt krav eller trekk vil stå.

Jeg har mottatt faktura etter at jeg returnerte produktet/selv om jeg ikke har mottatt noe produkt
Produkter som kommer i retur utenfor reglene eller avtale med kundeservice vil normalt medføre et returgebyr på kr 150,-. Faktura eller trekk utenfor angreretten krediteres ikke.
Ved mottatt retur grunnet ukjent adresse, vil det medføre et portogebyr på kr 79,- når pakken sendes ut på nytt igjen til korrekt adresse.
Logg inn på Min Konto og se at du har oppgitt riktig adresse. Kontakt kundeservice om det er oppgitt feil adresse. For videre forsendelser kan du endre adressen selv.

Se videre spørsmål og svar rundt reklamasjon, faktura og abonnement

Fikk du svar på det du lurte på?